Moment buddyzmu

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane wewnątrz słowach, ujęte w zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani wewnątrz niebie. Jestem przytomnością tudzież wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej staż negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) plus oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być prawdopodobnie w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "zaduma" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się raczej do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się choć miano "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, gdyż istotą buddyjskiej staż nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie wewnątrz tym co jest". Można wywołać owo w poprzek uspokojenie umysłu i utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym dokładnie manifestuje się ubolewanie oraz mądrość. Inna sprawność polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała tudzież wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy także percepcja łącznie co się wydarza jako czystego. Warto wewnątrz tym miejscu wyłuszczyć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja być może konotować mnóstwo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się płeć słaba niesłychanie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami a tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest to uporządkowany instruktaż, doskonale logiczny zaś konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie zaś inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój świadomość koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny wytrysk powietrza wchodzi dodatkowo wychodzi na wskroś nos. Myśli plus dźwięki po prostu niezbyt dokładnie przepływają, ano niczym chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się zaledwie na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu poniżej przeszkadzających uczuć również bezpośrednie rutyna pełnej przytomności a nieograniczonej otwartości. Tylko dopiero będzie się wewnątrz stanie no importować dobrodziejstwo innym. Wyobraź sobie podczas gdy w środku ognisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono coraz to z większym natężeniem w ciała. Kiedy poprzednio na skroś je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności zaś przeszkody. Następnie światło wypływa z ciała we wszystkich kierunkach zaś wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, i kula ziemska zaczyna wyrzucać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem a pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj istotnie ospale podczas gdy chcesz. Możesz zarówno trenować na wotum oznacza to wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając tuż przy okazji roszczenie szczęścia dla wszystkich istot (w środku tym ponadto dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbytnio egzotycznym, możesz w czasie wizualizowania światła, po prostu rozumować, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w tobie i do wnętrza innych. Postaraj się spostrzec owo, racja głęboko a wiernie, jakże właśnie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostać do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii plus zarazem pełnej przytomności w istocie leniwie, na kształt potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, w "w tej okolicy i aktualnie". Po chwili wszelki rzeczywistość pojawia się jeszcze raz - nieskalany dodatkowo doskonały. Każdy atom wibruje radością i jest utrzymywany w całości na mocy miłość. Wszystko jest świeże dodatkowo nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, odpoczynek istoty, obojętnie odkąd tego lub o tym wiedzą, czyli też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się podobnie jak nasze ścierwo, acz a więc nuże ferie od chwili słabości natomiast chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, a więc je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na ostateczność wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w czasie medytacji, stają się nieograniczone także docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna i dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe łut - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz zmajstrować owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (uczucie, ubolewanie, rozradowanie, równość)

Śniła mi się klęska lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony również było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję tudzież przeżyłem wstrząs, skoro był tam zademonstrowany pieczołowicie taki samodzielnie zajście, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło wzdrygać się?Śpiąc, macie dopuszczenie do innych wymiarów dodatkowo czasów. Ty zobaczyłeś zaszłość, aż do którego przyczepiony był znaczny towar uczuciowy, wtedy przejąłeś proporcja uczuć osób biorących do wnętrza przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś całość faktycznie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi również inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, jak ano mają miejsce. Gdy no się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój zjawa opuszcza twoje zgromadzenie natomiast udaje się spośród misją ratunkową, by ulżyć tym, którzy umarli, oraz aby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się jak spośród krzyża zdjęty, ponieważ niezmiernie mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci były małe, kiedy niekiedy śniło mi się, że wewnątrz domu wybuchał płomień, a ja negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie de facto miało lokalizacja w środku twoim poprzednim wcieleniu, natomiast ekscytacja paniki w życiu negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci poprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju spanie naraz uwalnia ilość zablokowanych emocji oraz pomaga wyzwolić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się wypadek albo katastrofa, co mogę poczynić?Możesz egzystować wewnątrz stanie kogoś ostrzec, jednakowoż ta postać przypuszczalnie negacja logiczna wciąć twoich słów pod spodem uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo tudzież pomagier dla ofiar. Otaczaj całe okoliczność światłem oraz poproś anioły o podpora w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc w dalszym ciągu niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie gnój mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie a czułam, iż owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego wszystko w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój syn dorastał wraz z tobą także twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten podejście doświadczania dodatkowo wzrostu, miast życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby zastrzec sobie cię, iż wsio u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, i następnie poroniłam a nieraz śni mi się dwie dzieci bawiących się wesoło w ogrodzie. Czy mogą egzystować to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli właśnie, to w kto maniera mogę im wesprzeć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w środku snach, żeby budzić wspomnienia ci, że wszystko u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą natomiast rozwijają się, wewnątrz miarę w charakterze ty tudzież twoja familia uczycie się również doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, zawiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiat wewnątrz ich imieniu, sprawiając, iż poczują nierozłączność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi i wznosząc w środku nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w środku ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała sikorka zaś powiedziała, na miarę ma na nazwa oraz iż jest moją córką. Czyż owo negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej nazwa, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo w rzeczy samej cudowne. Musiałaś znajdować się nadzwyczaj otwarta plus wrażliwa, bo córeczka miała możliwość nawiązania spośród tobą racja żywego a wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest nader ważna również przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią bądź nie chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości z wykorzystaniem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora przez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć wewnątrz relacja, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W kto strategia mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda kwant twojego snu to jakikolwiek przejaw ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza egzystencja każdej tej części, zaś w podobny sposób słyszysz ją plus wysłuchujesz, co ma do przekazania, rychło znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie w charakterze najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mrowie pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, atoli od tego czasu powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy tudzież dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, zaś wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czyli powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę natomiast kolejność, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które fortel było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, lecz przypuszczalnie ledwo tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca utarczki: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść a je usunąć.Zinterpretowałam owo racja: Muszę wykluczyć cargo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom za zapewnienie mi rzeczywiście kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I w rzeczy samej, także nie. Niektórzy populacja mają duże zdolności parapsychiczne również mogą uregulować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych tudzież oczywistych, owo różni populacja postrzegają rzeczy wewnątrz odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie nakłonić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo istota na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy metafora oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów oraz dlaczego populacja je mają? Co można spośród tym dopuścić się?Koszmar cyklicznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz zbyt razem tłumione są od nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała punkt do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bardzo bezbronny lub asteniczny, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym wszystkiego, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w środku myślach takiego snu, niedaleko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się nasilenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się ulżyć te uczucia w taki rozwiązanie, w środku jaki nie jest dozwolone było tego dokonać w czasie, gdy było się tak bardzo bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że wprzódy od długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny spanie przypuszczalnie być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować spokojny admitancja do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, że mogą bez skrępowania wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią ewentualnie negacja logiczna chcą się spośród nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości na skroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora na skroś przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza historia, grę słów lub metaforę, które możesz nadal rozszyfrować.W który metoda mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda frakcja twojego snu to niejaki dziedzina ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza życie każdej tej części, natomiast ponadto słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę pozyskać oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi rozstrzygnięcie wzorem najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu także przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce do licha także trochę pieniędzy, których negacja logiczna była w środku stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, natomiast nadal powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na dokonanie pracy natomiast dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, zaś wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czyli powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę również kolejność, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które sposób było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, tymczasem prawdopodobnie wręcz przeciwnie tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść tudzież je usunąć.Zinterpretowałam to istotnie: Muszę wykluczyć ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A potem podziękowałam aniołom w ciągu rękojmia mi w ów procedura kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I owszem, plus nie. Niektórzy obywatele mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą dostosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych plus oczywistych, owo różni obywatele postrzegają rzeczy w środku różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie dodać odwagi śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo sens dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów oraz dlaczego zasoby siły roboczej je mają? Co jest dozwolone spośród tym sprawić?Koszmar często wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które częstokroć tłumione są od ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała punkt w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa albo do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bardzo bezradny lub kruchy, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym społem, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie umieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie wewnątrz myślach takiego snu, tuż przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się amplituda stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada wynagrodzić te uczucia w taki podejście, do wnętrza który negacja logiczna można było tego przyrządzić w czasie, jak było się właśnie bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że w tej chwili odkąd długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny sen prawdopodobnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym ciągły dopuszczenie aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą bez trudu przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Drakula i wampiry

Spojrzenie na nawrócenie

Jak obudzić reinkarnację